شهردار بناب از تخصیص 50 میلیرد اعتبار برای آسفات شهری بناب در سال جاری خبر داد و گفت: با تمام مشکلانت مالی، شورا و شهرداری به موضوع آسفالت معابر بناب توجه ویژه ای کرده اند.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز از تخصیص ۵۰ میلیارد اعتبار جهت آسفالت معابر شعری بناب در سال جاری خبر داد و گفت: از این مقدار اعتبار ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که پیمانکار آن مشخص و جهت اخذ مجوز به شورای اسلامی شهر معرفی شد و ۳۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت سایر محلات هدف شهری در نظر گرفته شده است و با پیمانکار آن به توافق رسیده ایم.

شهردار بناب از تولید هزار و ۵۰۰ تن آسفالت از  طریق دستگاه بازیافت آسفات که توسط شهرداری نصب و تجهیز شده است خبر داد و گفت: این مقدار آسفالت بازیافت شده جهت لکه گیری ۱۳ محله مختف شهری از قبیل فرهنگیان سه، کوی بنفشه، کوی سعدی، خیابان آغاجاری، مقابل پاساژ صدف و مروارید، خیابان طالقانی، پارک فدک، ایثارگران و غیره مصرف شده است.

وی از تخصیص ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلون ریال اعتبار برای آسفالت بلواری مطهری خبر داد و گفت: برای اسفالت این منطقه با پیمانکار قرارداد بسته شده است و طی چند روز آینده آسفالت این نقطه از شهر شروع خواهد شد.

تیزپاز از آسفالت ریزی بخش زیادی از محله پاسگاه و دیزج جنوبی خبر داد و گفت: از ۲۰۰ تن قیر رایگان دریافتی از ردیف سال ۹۷ حدود ۱۵۲ تن در ۲۱ کوچه از این محلات مصرف شده است و مابقی در حال زیر ساخت سازی و آسفالت می باشد.

وی با بیان اینکه از قیر رایگان محلات هدف ۱۸۹ تن در سال ۹۷ تخصیص پیدا کرده است، تصریح کرد: آسفالت محلات آغداش، رسالت و اکبر آباد شمالی با ۲۰ خیابان و کوچه شامال این قسمت از طرح هستند که در صورت تحویل گرفتن قیر رایگان کار آسفالت این محلات نیز شروع خواهد شد.

کلیدار شهر بناب با بیان اینکه شهرداری امسال برای آسفالت خیابان ها برنامه های خوبی دارد، گفت: با وجود تمام مشکلات مالی شهرداری به موضوع آسفالت توجه ویژه ای داریم چرا که می دانیم خواسته و الویت همشهریان از ما توجه به موضوع آسفالت کوچه ها و معابر است.

شهردار بناب در پایان با گلایه از برخی ادارات که بدهی خود را به موقع به شهرداری پرداخت نمی کنند، گفت: متاسفانه اداره آب و فاضلاب از سال ۹۳ به بعد بیش از ۱۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار است و با وجود پیگیری های انجام شده تا به این لحظه نتیجه ای حاصل نشده است.

نگارنده خبر/ داود زیبائی