ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای آموزشگاه فنی و حرفه ای آنا با حضور بخشدار و روسای برخی ادارات مربوطه افتتاح شد.

به گزارش انعکاس بناب، نمایشگاه  دستاوردهای آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آنا  با حضور بخشدار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس بنیاد شهید و رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بناب در محل کوی زرگران کوچه میعاد ۳ افتتاح شد.

محمد پور ناجی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه دولت توجه ویژه به اشتغال زائی جوانان و رفع بیکاری آن ها دارد، اظهارداشت: مراکز فنی حرفه ای و آموزشگاه های وابسته به آن ها به خوبی می توانند در این راستا گام موثری بردارند.

بخشدار بناب مهارت آموزی الازم جهت ورود جوانان به بازار کار را مهم ارزیابی کرد و گفت: اینکه تمام جوانان پس از فارغ التحصیل شدن  به فکر استخدام در دستگاه های دولتی باشند فکری نادرست است چراکه دولت توان جذب این حجم از نیروی جوان را ندارد.

وی از حمایت کامل دولت از مراکز فنی و حرفه و آموزشگاه های وابسته به آن خبر داد و گفت: دولت از ابتدا به بحث مهارت آموزی توجه داشته است و در ادامه نیز به طور کامل از این حوزه مهم و کارآمد حمایت خواهد کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش فنی و حرفه ایی برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه توسط آموزشگاه آنا شناسانده و معرفی می شوند.

بهروز آشام حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: همیشه سعی کرده ایم از ۱۸ آموزشگاه فنی و حرفه ای فعال در سطح شهرستان حمایت می کنیم تا از این طریق بتوانیم افراد مهارت آموز و جویای کار را پس از آموزش های لازم روانه بازار کار کنیم.

گفتنی است: در این مراسم رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب به پاس زحمات و تلاش های سرکار خانم عزیزه سهرابی مدیر آموزشگاه آنا با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی تقدیر و تجلیل کرد.

لازم به ذکر است: نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه آموزشگاه آنا از تاریخ ۶ الی ۱۰ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصر ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل خیابان زرگران بالاتر از مسجد میر غفور، نرسیده به تالار صدف کوچه میعاد ۳ بر روی عموم همشهریان باز است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی