رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بناب با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت شهروندان عضو این سازمان هستد، گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از مراکز اصلی تحقق عدالت اجتماعی است که مردم به آن اعتماد کامل دارند.

به گزارش انعکاس بناب، جهانگیر درخشان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته بناب با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از مراکز اصلی تحقق عدالت اجتماعی است، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان بناب حدود ۶۳ هزار و ۵۹۷  نفر طبق آمار سال ۹۷ تحت پوشش این سازمان هستند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بناب با بیان اینکه مهمترین عملکرد سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۷ الکترونیکی کردن پرونده ها، انجام غیر حضوری تعویض دفترچه و بخشودگی جرایم بود، گفت: کارفرمایان و خویش فرمایانی که تا آخر سال ۹۶ به عناوینی موفق به پرداخت بخشی از حق بیمه نشده اند در صورت فعال بودن کارگاه از بخشودگی جرایم بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ آمار شاغلین ۱۱ هزار و ۵۸  نفر است که تا سه ماهه اول سالجاری ۱۱۱۴۸ نفر رسیده است، تصریح کرد: بیمه شدگان عزیز در صورتی که قبلا در جایی مشغول بکار بودند ولی سابقه بیمه ای ندارند، می توانند با ارائه مدارک مستند برای خود سابقه ایجاد نمایند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بناب  در پایان گفت: در سال ۹۷ مبلغ ۳۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان برای درمان، ۳۵ میلیارد تومان برای هزینه های بلند مدت، ۳ میلیارد تومان برای هزینه های کوتاه مدت و ۲۷ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان کمک های دولتی جمعا به مبلغ ۹۸ میلیارد تومان از طرف سازمان تامین اجتماعی در بناب هزینه شده است.

انتهای پیام/زیبائی