شهردار بناب گفت: در پنجمین جشنواره ملی کباب می بایست در کنار برپایی غرفه های کباب پزی به رسوم و سنت های اصیل شهرستان توجه کرد.

به گزارش انعکاس بناب، محبوب تیزپاز در جلسه آسیب شناسی و آماده سازی پنجمین جشنواره کباب بناب با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به صورت کمیته ای نظارت می شود، اظهارداشت: شش کمیته متشکل از کمیته های انتظامی، پشتیبانی، نظارت، هنری، صنایع دستی و امداد سعی خواهند کرد تا لحظاتی مسرت بخش و ایمنی را برای همشهریان وبازدید کنندگان عزیز فراهم کنند.
شهردار بناب معرفی پیشینه تاریخی، آیینی، رفتارهای فرهنگی واجتماعی بناب را در حاشیه پنجمین جشنواره ملی کباب بناب مهم دانست و گفت: در این دوره از جشنواره می بایست در کنار معرفی کباب بناب به عنوان برند غذای سنتی این شهر، غرفه های بوم گردی، گردشگری، صنعتی وتولیدی حضوری فعال داشته باشند.

وی در پایان  با  بیان اینکه شهرداری و سایر دستگاه های اجرای برنامه ویژه ای برای  امنیت و آرامش اجتماعی مردم  در نظر دارند، گفت: جهت عبور و مرور مردم و همچنین پارک خودروه تدابیر مهمی اندیشیده ایم تا همشهریان در این چند روز لحظات خوبی را بدون هیچ گونه مشکل و کمبودی سپری کنند.

انتهای پیام/ زهرا احمدین