رئیس اداره آموزش و پرورش بناب از ورود 3 مدرسه جدیدالاحداث دیگر به چرخه آموزش، همزمان با آغاز سالتحصیلی امسال خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، محمود قهرمانی صبح روز گذشته در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها و خبرنگار در دنیا، گفت: کشوری توسعه یافته است که به خبرنگار و رسانه ارزش قائل می شوند؛ از تجربیاتی که داریم معتقدم اگر بخواهیم موفق شویم باید به جایگاه خبرنگاران احترام و ارزش قائل شویم.

رئیس آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، خودسازی، تمدن سازی با کمک خبرنگاران محقق شود، گفت: نقش خبرنگاران در تحقق گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت بوده و باید در این راستا تلاش بیشتری شود.

قهرمانی اهداف و رسالت خبرنگاران را متعال دانست و گفت: خبرنگاران باید مثل شهداء در جنگ امروزی در برابر هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و با شجاعت و صداقت کامل راه درست را انتخاب کنند و به دشمنان مثل هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ورود به حریم ملت ایران را ندهند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش چشمگیر رتبه های برتر کنکور در شهرستان بناب گفت: آموزش و پرورش دو پایگاه مشاوره جهت سهولت انتخاب رشته قبول شدگان کنکور در نظر گرفته است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به مکانهای استقرار کارشناسان واقع در کانون مشاوره این اداره و دبستان امام رضا(ع) با کمترین هزینه از مشاوره های بهتر استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب از ورود ۳ مدرسه جدیدالاحداث دیگر به چرخه آموزش از سالتحصیلی جدید خبر داد و گفت: در مجموع سالتحصیلی امسال ۴۰ کلاس آموزشی شامل هنرستان ۱۸ کلاسه امام خمینی(ره)، مدرسه ۶ کلاسه مولوی و مدرسه ۶ کلاسه صدرا در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

قهرمانی با بیان اینکه ۸ پروژه آورزشی دیگر هم اکنون در دست احداث است، گفت: تمامی این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی ۲۰ الی ۸۰ درصد برخوردارند و پیش بینی ما این است که تعدادی از این پروژه ها نیز تا پایان سالجاری به چرخه آموزش اضافه می شوند.

وی از عدم همکاری اداره مخابرات شهرستان با آموزش پرورش، اظهار گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه هنرستان ۱۸ کلاسه ما در آستانه افتتاح قرار دارد، اما اداره مخابرات برای تحویل یک خط تلفن با این اداره همکاری نمی کند، انتظار ما این است که در چنین پروژه های مهمی نهادها نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب با اشاره به اقدامات انجام یافته برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، گفت: در سالتحصیلی جدید ۵۵۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس روزانه ۱۰ هزار دانش آموز بنابی را جابجا خواهد کرد.

قهرمانی از نبود امکانات کافی در هنرستانهای بناب اظهار شرمندگی کرد و گفت: دست خیرین عزیز را می فشاریم تا در جهت تکمیل امکانات آموزشی کمک حال این اداره باشند، تا بتوانیم فرزندانی توانا تحویل جامعه بدهیم.

وی در خاتمه با اشاره به نبود مدرسه کافی در شهرک ولی عصر(عج)، گفت: پیمانکارانی که قصد ساخت مدرسه مشارکتی در این شهرک را داشته باشند، اداره راه و شهرسازی آمادگی خود را اعلام کرده در قبال ساخت مدرسه، زمین به پیمانکاران تقدیم کند.

گفتنی است در پایان این نشست، رئیس اداره آموزش و پرورش بناب با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش