با هدف برسی مشکلات و کیفیت خدمات پس از فروش؛
بازدید مدیر عامل شرکت ایران خودرو از نمایندگی ۱۸۴۹ قلی داداش کریمی در بناب+تصاویر
صبح امروز مدیر عامل شرکت ایران خودرو(ایساکو) به همراه سایر مدیران این شرکت به صورت سرزده از نمایندگی 1849 قلی داداش کریمی در بناب بازدید کرد.
به گزارش انعکاس بناب، مدیر عامل شرکت ایران خودرو (ایساکو) در بازدید های تابستانه خود در استان آذربایجان شرقی به صورت کاملا سرزده به همراه جناب آقای مهندس وردینی و هیئت همراه این شرکت از نمایندگی بزرگ ۱۸۴۹ قلی داداش کریمی در بناب بازدید کرد تا از نزیک علاوه بر بررسی مشکلات این نمایندگی از کیفیت پس فروش آن مطلع گردد.
مهندس سید رضا حسینی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب گفت: شرکت ایرانخودرو (ایساکو) همچون سالهای اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.
وی افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده است، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانهبهشانه مشتریان در نمایندگیها حاضر شویم، بررسی مشکلات و رفع نواقص در جهت بهبود خدمات موجود است.
مدیر عامل شرکت ایران خودرو(ایساکو) با ابراز رضایت از خدمات نمایندگی ۱۸۴۹ قلی داداش کریمی در بناب گفت: این نمایندگی با سابق ۴۰ ساله خود در چند سال اخیر توانسته در راستای اهداف شرکت و مشتری مداری در استان آذربایجان شرقی بخصوص در بناب گام های موثری بردارد که از این لحاظ جزء نمایندگی های خوب ما محسوب می شود که بر حسب این تجربه و خدمات بسیار شایسته به نمایندگی قلی داداش کریمی لقب پیر ایران خودرو داده شده است.
وی افزود: در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگیها تاکید کردیم که کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعهها داریم.
گزارش تصویری؛
انتهای پیام/ داود زیبائی