ظهر امروز کاروان راهیان نور بانوان بسیجی شهرستان بناب متشکل از 185 بانوی بسیجی با 4 دستگاه اتوبوس به همت سپاه ناحیه بسیج بناب راهی مناطق عملیاتی شمال الغرب کشور شدند.

به گزارش انعکاس بناب، کاروان راهیان نور بانوان بسیجی محلات شهرستان بناب متشکل از ۱۸۵ بانوی بسیجی با چهار دستگاه اتوبوس با همکاری سپاه ناحیه بسیج بناب  راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

سرهنگ عمران دوستی در جمع بانوان بسیجی با تاکید بر اینکه این گروه از بانوان بسیجی به عنوان سفیران شهرستان بناب عازم مناطق جنگی می شوند، اظهار داشت: این طور بازدید ها از مناطق جنگی کمک خواهد کرد تا جوانان و نسل های جدید انقلاب از رشادت ها و فداکاری های شهدا مطلع شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب به اشاره به اینکه عده زیادی از شهدای گمنام با عشق و علاقه خواستند به صورت گمنام شهید شوند، تصریح کرد: این انسان های فداکار با هدف حفاظت از خاک کشور و انقلاب پلاک های شناسائی خود را مخفی کردند تا به صورت گمنام برای این سرزمین شهید شوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت و هر دستاوردی که برای این کشور به وجود آمده است را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: در زمان جنگ در شهرهای همجوار بناب مانند میاندوآب عملیات جنگی وجود داشت طوری که امنیت کامل برای رفت آمد عادی وجود نداشت اما امروز به برکت خون شهدا جزء امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شویم.

گفتنی است: این گروه از بانوان بسیجی در اردوی ۲ روزه خود از مناطق عملیاتی تمرچین، پیرانشهر، ارومیه، مهاباد و پیرانشهر بازدید خواهند کرد و همچنین در طول سفر راویان تاریخ و عملیات اتفاق افتاده در این مناطق را تشریح خواهند کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی