صبح امروز همزمان با هفته دولت مسئولان ادارات شهرستان به همراه فرماندار با حضور در دفتر امام جمعه بناب ضمن دیدار با وی بخشی از عملکرد دولت در یک سال اخیر را تشریح کردند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی در این دیدار خدمت رسانی به مردم را بزرگترین نعمت و جایگاه دنیوی عنوان کرد و گفت: کسانی که در دولت و در کل نظام انقلاب اسلامی در پستی قرار دارند باید از اینکه خداوند برای خدمت به خلق خدا چنین جایگاهی را به آنان داده است شکر گزار بود و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه اصلی ترین پشتیبانه دولت ارتباط با مردم است، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب تنها عاملی که موجب شد در برابر تمامی تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن دوام بیاوریم همین ارتباط با مردم است.

وی با اذعان بر اینکه دشمنان مایوس کردن مردم از دولت و انقلاب را در الویت کاری خود بر علیه این کشور قرار داده اند، گفت: مردم و مسئولان باید در مقاب این توطئه هوشیار باشند و مردم با صبر و حوصله بیشتر دولت را حمایت کنند و مسئولاننیز  برای حل مشکلات مردم و جامعه شبانه روزی تلاش کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از تمام ظرفیت های خود جهت عمل به شعار سال یعنی رونق تولید استفاده می کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تحریم ها و فشارهای سیاسی سعی کرده ایم تا حد امکان موانع تولید در این شهرستان را کاهش بدهیم.

رفیعی افزود: با وجود تمامی موانع تولید در ۵ ماهه نخست سال جاری حدود ۸۷ میلیون دلار صادرات در گمرک شهرستان به ثبت رسیده است که در مدت زمان مشابه سال قبل این عدد ۳۷ میلیون دلار بود که انتظار داریم تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار صادرات داشته باشیم و این در حالی است که  سال گذشته در کل ۱۰۸ میلیون دلار در بناب صاردات انجام شده بود.

در ادامه این مراسم امام جمعه بناب ضمن عرض تبریک به مناسب فرارسیدن هفته دولت و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت دکتر رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان ادارات در شهرستان به عنوان کارگزان دولت شناخته می شوند و می بایست با تمام تلاش در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه بناب خدمت در نظام جمهوری اسلامی را متفاوت با سایر حکومت ها دانست و گفت: دولت های دیگر برای قدرت و پول تشکیل می شوند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان و در کل دولت تنها با هدف به خدمت رسانی به مردم تشکیل می شود.

وی در پایان داشتن اخلاق، گفتار و کردار درست را لازمه اصلی مسئول بودن دانست و گفت: مسولان به عنوان الگو مردمی محسوب می شوند و می بایست به صورت جهادی و انقلابی برای اهداف انقلاب و خدمت به مردم کار کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی