همزمان با هفته دولت استخر و سونای شهرداری بناب با اعتبار 6 میلیارد و 650 میلون ریال بازسازی و بازگشایی شد.

به گزارش انعکاس بناب، محبوب تیزپاز در حاشیه بازگشایی استخر و سونای شهرداری بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و همچنین تسلیت سالروز شهادت دکتر رجایی و باهنر اظهار داشت: اگر تمامی مسئولان همانند رجایی و باهنر عمل کنند وضع کشور به مراتب بهتر از این خواهد شد چرا که آن ها جهادی و به عشق انقلاب و مردم به این کشور خدمت کردند.

شهردار بناب استقلال، عزت و اقتدار امروز کشور را نتیجه رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا عنوان کرد و گفت: دشمنان از این اقتدار ما به شدت ناراحت هستند و به هر شکلی سعی می کنند این وحدت و یکپارچگی مردم با انقلاب را از بین ببرند.

وی در خصوص استخر و سونای شهرداری بناب گفت: سقف این مجموعه فرهنگی و ورزشی به طور کامل پوسیده شده بود و برای امنیت جان همشهریان بسیار خطرناک بود که تصمیم گرفتم هر چه زودتر سقف این پروژه را بازسازی کنیم که در هنگام تعویض سقف کاذب این مجموعه کارشناسان متوجه شدند که سازه اصلی سقف به طور کامل پوسیده و استحکام خود را از دست داده است.

تیزپاز نیاری تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات مالی شهرداری سرانجام سقف این مجموعه با ۶۶۵ میلیون تومان اعتبار بازسازی شد و همان طور که قبلا گفتیم پوسیدگی سازه اصلی و مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی آن موجب تاخیر به وجود آمده در بازگشایی این مجموعه شد.

کلیدار بناب از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه عمرانی شهرداری  با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد بناب همزمان با هفته دولت خبر داد گفت: کلنگ زنی فرهنگ سرای شهرداری بناب با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی خانه جوان با اعتبار حدود ۳ میلیارد ریال، احداث پارک مسافر، کف سازی برخی از معابر شهری بناب مانند کوی پاسگاه و محله دیزج و احداث آمفی تئاتر از جمله این پروژه ها هستند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی