صبح امروز با سالن ورزشی چند منظوره شهداری روستای روشت بزرگ با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با هفته دولت و با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوان استان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان سالن ورزشی چند منظوره روستای روشت بزرگ افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به امکانات ورزشی کشور قبل از تشکیل انقلاب اسلامی گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم در این شهرستان امکانات ورزشی در حد صفر بود و جوانان و سایر اقشار نمی توانستند محیطی را برای ورزش پیدا کنند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی نقاط این شهرستان سالن های ورزشی شیک و مجهز وجود دارد و امروز روستای روشت بزرگ بناب تنها با ۳ هزار و ۵۰۰ نفر صاحب یک سالن ورزشی مجهز و چند منظوره شد.

اعزازی با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم می بایست برای پیشرفت این انقلاب تلاش کنند، گفت: جوانان زیادی در هشت سال جنگ تحمیلی خون خود را برای این مملکت هدیه کردند تا این پیشرفت حاصل شود و مانیز باید دنباله روی راه آن ها باشیم.

در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با بیان اینکه این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت هزارو ۴۰۰ متر مربع ساخته شده است، گفت: حدود ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای احداث این مجموعه هزینه شده است.

مجید یزدانی با تاکید بر اینکه این مجموعه ورزشی می تواند در رشته های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: امیدواریم مسئولان روستا و ورزشکاران محترم در حفظ و نگهداری این مجموعه تمام تلاش خود را بکار ببندند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی