همزمان با آغاز هفته دولت مزار شهدای گلگون کفن شهرستان بناب با حضور مسئولان شهرستان غبارروبی و عظرافشانی شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با آغاز هفته دولت، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان و کارمندان اداره های شهرستان بناب با حضور در مزار شهدای گلشن امام حسن (ع) یاد و خاطره شهدا را با نثار فاتحه گرامی داشتند.

فرماندار بناب در حاشیه مراسم با بیان اینکه تمامی اقتدار و دستاوردهای امروز این کشور را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: این شهدا بودند که بدون هیچ گونه چشم داشتی و تنها با هدف حفظ از خاک کشور در مقابل دشمنان ایستادند و خون خود را به خاطر ما هدیه دادند.

وی با اشاره به اینکه دولت با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و فشارهای بین المللی لحظه از خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده است، گفت: شاید کم و کاستی هایی وجود داشته باشد اما هیچ اداره خدمات رسانی با وجود مشکلات مالی لحظه از رسالت اصلی خود یعنی خدمت به مردم کوتاهی نکرده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان و کارمندان دولت می بایست تنها در راه رضای خداوند و خدمت به مردم تلاش کنند، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم یکی از مهمترین وظایفی است که خداوند به ما سپرده است و مسئولان باید به خوبی در هر پست و سمتی این وظیفه رابه خوبی انجام دهند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی