فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگيري1 نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت:در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی از پلیس مبارزه با مواد مخدر فا استان آ-شرقی مبنی بر اینکه ۱ نفر با یک دستگاه سواری سمند در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند ،شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود:ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و وی را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ شفقی با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه سواری سمند در این زمینه توقیف شد،تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه ، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ زیبائی