عصر امروز معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار از پروژه های آموزش و پرورش شهرستان بازید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، مهراله رخشانی مهر در حاشیه این بازدید ها با بیان اینکه توجه به تجهیز هنرستان ها یکی از برنامه های پیش روی وزارت آموزش و پرورش است، اظهار داشت: بخشی از این اعتبارات از محل بودجه عوارض گاز در بودجه ۹۸ کشورتامین خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  با تاکید بر اینکه از محل اعتبارات یاد شد هنرستان فنی و حرفه ای نیکان کاوه بناب تجهیز خواهد شد، تصریح کرد: دستورات لازم جهت خریداری وسایل مورد نیاز داده خواهد شد تا به زودی شاهد تجهیز کامل این مدرسه باشیم.

وی  اینکه تخریب و بازسازی مدارس فرسوده کشور یکی از برنامه های اصلی سازمان نوسازی است، گفت: تا به حال بیش از ۷۰ درصد از مدارس فرسوده تخریب و بازسازی شده اند و حدود ۳۰ درصد با قی مانده اند.

رخشانی مهر در پایان از تخریب و بازسازی دو مدرسه در شهرستان بناب در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری های نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش مقرر شد یک مدرسه ۶ کلاسه و یک مدرسه ۳ کلاسه در بناب بازسازی شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی