صبح امروز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، همایش سفیران مهر، ناوگان سرویس مدارس شهرستان بناب، با حضور شهردارو سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

کریم صمدزاده در حاشیه این مراسم در گفتگو با انعکاس بناب، گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک و شورای آموزش و پرورش ماموریت هماهنگی و ارائه سرویس مدارس امسال نیز همانند سال های گذشته بر عهده سازمان حمل و نقل گذاشته شده که در همین راستا این همایش با هدف بررسی و توان سرویس های مدارس برگزار شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با تاکید بر اینکه از رانندگان مجرب و متاهل در سرویس های مدارس استفاده خواهد شد، گفت: رفت و آمد سالم دانش آموزان برای این سازمان بسیار با اهمیت است و در طول سال تحصیلی تمامی رانندگان سرویس های مدارس  زیر ذربین نظارتی ما قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره با وضعیت سرویس حمل و نقل عمومی مدارس گفت: کلیه خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک از لحاظ فنی تاییده گرفته اند و سعی کرده ایم تا حد توان از خودروهای نو در سرویس های مدارس استفاده کنیم.

وی در پایان نظارت بر رفت و آمد دانش آموزان را نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها و خانواده ها اعلام کرد و گفت: والدین سعی کنند خود نیز همانند ما بر سرویس دانش آموزان نظارت داشته باشند و هر گونه تخلف را به سازمان حمل و نقل بناب اطلاع دهند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی