صبح امروز با حضور معاون استاندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان استان و شهرستان دو باب مدرسه 18 و 6 کلاسه خیر ساز در بناب به بهره برداری رسیدند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان هنرستان ۱۸ کلاسه نیکان کاوره با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۶ کلاسه صدرا با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: مصادف شدن هفته دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس بسیار پر خیر و بابرکت و مهم است چرا که دانش آموزان در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس با حال و هوای دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

علیار راستگو با تاکید بر تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل های جدید انقلاب گفت: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد می بایست با کمک سایر ارگان ها از جمله سپاه و بسیج در این حوزه تلاش مضاعفی انجام دهد.

وی افزود: دانش آموزان باید بدانند امروز امنیت و تمامی دستاوردهای کشورمان را مدیون شهدایی همانند شهید باکری هستیم که در جنگ تحمیلی بدون هیچ گونه چشم داشتی و تنها با هدف صیانت از مرز بوم کشورشان خون خود را هدیه دادند تا ما امروز با اقتدار زندگی کنیم.

راستگو ضمن تقدیر از خیرین مدارس ساز استان گفت: انصافا خیرین در حوزه مدرسه سازی در استان ما از تمام وجود مایه گذاشته اند و در اکثر شهرهای استان شاهد ساخت و ساز مدارس خیر ساز هستیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در پایان وجود خیرین در سطح استان را ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم از خیرین استان در حوزه امنیتی استفاده کنیم که بسیار مهم و حساس می باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی