صبح امروز به مناسبت بازگشایی مدارس زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت به صورت پایلوت با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان فشنگچی به صدا در آمد.

به گزارش انعکاس بناب، زنگ مهر و ایثار و مقاومت به صورت پایلوت با حضور  نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی،فرماندار، فرمانده سپاه بناب، و سایر مسئولان شهرستان به صورت پایلوت در دبیرستان پسرانه فشنگچی به صدا در آمد تا دانش آموزان بنابی همزمان با سراسر کشور  سال تحصیلی۹۸-۹۹ را رسماً آغاز نمایند.

در ابتدای این مراسم امین رفیعی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهارداشت: در این سال بیش از ۲۸ هزار دانش آموز بنابی سرکلاس های درس حاضر می شوند و در کنار آن ها هزار و ۳۰۰ کادر آموزشی فعالیت خود را آغاز می کنند.

فرماندار بناب با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور دانش آموزان و نسل های جدید انقلاب هستند، گفت: دانش آموزان حدود ۱۲ سال در کلاس درس حاضر می شوند که می بایست در طول این دوره زمانی علاوه بر آموزش و یادگیری علم، درس زندگی را نیز فرا بگیرند.

وی شهدا را بهترین معلمان انقلاب دانست و گفت: این شهدا بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی با ارزش ترین هستی خود یعنی جانشان را به ما هدیه دادند و در معنای واقعی کلمه آن ها معلمان ایثار و فداکاری همه ما محسوب می شوند.

فرماندار بناب مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی در این شهرستان را ستودنی عنوان کرد و گفت: خیرین بنابی در طی سالیان اخیر در حوزه مدرسه سازی در کنار دولت بودند و کمک های بسیار خوبی برای مردم و دولت در حوزه آموزش انجام داده اند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: به جرات می توان گفت امروز انقلاب هر چه دارد را از خون شهدای خود دارد و این یک واقیعت انکار ناپذیر است.

اعزازی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مایه اقتدار و افتخار جهان محسوب می شود، تصریح کرد: امروز قدرت های بزرگ جهان بخصوص آمریکا به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند به ملت ایران زورگویی کنند که این ها در نتیجه رهنمودهای رهبری و حمایت های مردم از انقلاب خودشان حاصل شده است.

وی در پایان گفت: از تمامی دانش آموزان و معلمان گرامی انتظارداریم سال تحصیلی جدید را باذوق شوق و هدفمند آغاز کنند و برای پیشرفت و آبادانی کشور دو چندان تلاش کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی