شامگاه روز سه شنبه یادواره شهدای طلاب حوزه علمیه شهرستان بناب با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت االسلام کاملی فر در این یادواره در جمع طلاب حوزه عملیه بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از ۴ سال، گفت: مکتب عاشورا اگر امروز بیش از هر زمانی عزتمند است در سایه خون همین شهیدان است که می توان گفت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تهاجم های صورت گرفته علیه کشور ایران قبل از انقلاب، افزود: فراموش نمی کنیم آن حقارت های تاریخی که مردم ما با حاکمیت های مختلف غرب زده طی ۲۰۰ الی ۲۵۰ سال قبل از انقلاب متحمل شدند، این دوران بود که خاک کشور ایران به دست دشمنان افتاد و هم اکنون خاک برخی کشورهای همسایه زمانی از خاک ایران بوده است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما دشمن جرات نزدیک شدن به خاک ایران را ندارد، گفت: امروز اگر ارتش دنیا به سرزمین آبی شما تجاوز می کند نیروی های مسلح ما مثل عقاب بالا سرشان فرود می آیند و اجازه نمی دهند تجاوزی به آب و خاک کشور ایران بشود.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه امروز در سایه خون پاک شهدا، کشور ایران از یک قدرت بازدارندگی و بی نظیر برخوردار است، گفت: ما از دل تهدیدهای سخت و خطرناک در ۸ سال جنگ تحمیلی فرصت شیرین برای نظام اسلامی بیرون کشیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: هیچ زمانی زیارت امام حسین(ع) مثل امروز راحتر نبود؛ در اوج امنیت هر سال میلیونها زائر با پای پیاده به زیارت اربعین مشرف می شوند، این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ماست.

وی در خاتمه با شاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: ما ۸ سال جنگ تحمیلی را سپری کرده ایم و قطعا سخت تر از مشکلات امروز بود، بنابراین اگر تدابیر مقام معظم رهبری مورد توجه مسئولین قرار بگیرد قطعا از این مشکلات هم عبور خواهیم کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ ش