مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس باعث پیشرفت و خودکفایی ما شد، گفت: امروز به برکت انقلاب امروز جزو 5 کشور قدرتمند جهان محسوب می شویم.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین رستم ممی زاده پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته بناب ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دقیقا ۳۱ شهریور سال ۵۹ که انقلاب اسلامی ایران تازه شکل گرفته بود رژیم بعث عراق در اقدامی ناجوانمردانه و با حمایت بیش از ۲۰ کشور قدرمند جهان به خاک این کشور تجاوز کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت و وحدت مردم را نادیده گرفته بودند، گفت: صدام حسین در اولین مصاحبه خود گفته بود که در طول یک هفته ایران تصرف و در تهران مصاحبه خواهد کرد که یک هفته به هشت سال دفاع مقدس تبدیل شد و صدام سرانجام آروزی خود را به گور برد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس به درجه والای شهادت رسیدند، گفت: این آمار نشان میدهد که در جنگ نابرابر بر علیه کشور تمام اقشار جامعه با سنین مختلف حضور داشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

ممی زاده با اذعان بر اینکه در حال حاضر کشور ایران از لحاظ نظامی جز ۵ کشور قدرتمند دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسللامی ایران و تجارب به دست آمده در هشت سال دفاع مقدس امروز خودمان پیشرفته ترین سامانه های دفاعی را تولید می کنیم و در اقدامی بی نظیر پیشرفته ترین پهباد آمریکا را در ۲۰ کیلومتر جو ساقط می کنیم که نشان از اقتدار و عزت ایران است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای سایر کشورهای جهان بخصوص اسلامی دانست و گفت: انقلاب ایران شیعه را در جهان قدرتمند کرد و حکومت مردمی بر اساس قوانین اسلام را به سایر کشورها معرفی کرد که این موضوع خوشایند دشمنان نیست لذا آن ها هر گونه تحریم را بر علیه کشورمان اجرا کرده اند.

وی جنگ امروز دشمنان بر علیه کشور را جنگ اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: آمریکا و سایر دشمنان با هدف بر اندازی حکومت انقلاب اسلامی ایران هر گونه تحریم را بر علیه این کشور اعمال کردند که در طول تاریخ چنین فشارهای بر علیه یک کشور بی سابقه بوده است.

ممی زاده در پایان اقدام برخی افراد در خصوص حذف نام شهدا از کوچه و خیابان ها را محکوم کرد و گفت: متاسفانه در برخی از شهرهای بزرگ از جمله اصفهان، مشهد و تبریز چنین اقداماتی انجام شده است که تنها با هدف تخریب فرهنگ شهادت در این کشور انجام می شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی