صبح امروز جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری و مشارکت دانش آموزان در کمک به همنوعان خود با حضور مسئولان شهرستان به صورت پایلوت در مدرسه حکمت بناب بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همانند سال های گذشته همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در تمام مدارس شهرستان و به صورت پایلوت با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی مدیر آموزش و سایر مسئولان شهرستان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش و پرورش در دبستان حکمت این شهر برگزار شد.

ضیاءاله اعزازی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دانش آموزان کمک به هم نوعان خود و اقشار ضعیف جامعه را باید از همان دوران کودکی یاد بگیرند که در دین ما به این موضوع تاکید شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی کمک به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: تمامی مسئولان باید از تمام ظرفیت های موجود جهت کمک به محرومین استفاده کنند تا آن ها در امرار معاش خود با مشکل مواجه نشوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم بناب در کمک به همنوعان خود همیشه پیش قدم بوده اند، گفت: اینکه عده ای در فقر زندگی کنند تمام مردم و مسولان را نگران میکند بنابریان همه باید کمک کنیم تا در کشورمان شاهد افزایش فقر نباشیم.

در این مراسم دانش آموزان ضمن آشنا شدن با فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان خود، پاکت هایی که در آن هدایای نقدی توسط خانواده هاشان تهیه شده بود را در صندوق خیرات کمیته امداد امام خمینی (ره) انداختند تا این نهاد خدمات رسان آن ها را به دست خانواده های دانش آموزان نیازمند واقعی برساند.

گفتنی است: در پایان این مراسم دانش آموزان مدرسه حکمت آموخته های امروز خود در مورد جشن عاطفه و کمک به هم نوعان خود را به صورت نقاشی به نمایش در آوردند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی