مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بناب با نماینده مردم بناب، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهان، مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در این مراسم با بیان اینکه پیشرفت در تمام امورات کشور در سایه امنیت ایجاد می شوند، اظهارداشت: پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت در جهت ایجاد نظم و امنیت هستند که جا دارد از آن ها تقدیر و تشکر کنیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه عده ای با برهم زدن نظم سعی  بر ایجاد ناامنی و اغتشاش در سطج جامعه را دارند، تصریح کرد: هدف اصلی این افراد ضربه زدن به انقلاب و نظام است که نیروی انتظامی می بایست با قاطعیت با این افراد برخورد کند.

وی در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: این قشر از جامعه با از خودگذشتگی و فداکاری امنیت شهرها را به وجود آورده اند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام ایران کرده اند.

در ادامه این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور با تمام ظرفیت و از تمام وجود از خاک و بوم این کشور دفاع میکنند و علاوه بر آن امنیت بسیار خوبی را در سطح جامعه به وجود آورده اند.

سرهنگ سهراب شفقی شعار امسال پلیس  را ” پلیس هوشمند، امین مردم است” اعلام کرد و گفت: در همین راستا گام های بسیار خوبی در حوزههای مختلف انامک شده است و تمام تجهیزات نیروی انتظامی هوشمند و به روز شده اند.

وی در پایان برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت را از الویت های کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: پلیس اجازه نخواهد داد کسی امنیت مردم و جامعه را به خطر بیاندازد و طبق قانون با این افراد برخود خواهیم کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی