صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش موتور سوران قانونمند با استقبال پرشور راکبان موتور سوران در بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همایش موتور سوران قانونمند بنابی با هدف رعایت نکات ایمنی در هنگام موتور سورای به همت اداره ورزش و جوانان بناب، نیوری انتظامی و شرکت همتازسیکلت در بناب برگزار شد.
رییس پلیس راهور بناب در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیروی انتظامی اظهار داشت: این همایش با هدف گسترش فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتور سورا برگزار شد.
سرگرد رحمت دخت استفاده از کلاه ایمنی در هنگام موتور سواری را وظیفه قانونی راکبان انوان کرد و گفت: طبق گزارشات به دست آمده در سالیان اخیر اکثر فوت شدگان در تصادفات موتور به دلیل وارد شدن ضربه به سر موتور سوران بوده است و اکثرا آنهایی که فاقد کلاه ایمنی بوداند جان خود را از دست دادند.
وی از برخورد شدید پلیس با موتور سوران فاقد کلاه ایمنی خبر داد و گفت: این برخورد قانونی به نفع خود موتور سوران است و پلیس در صورت مشاهده راکبین متخلف موتور آنها را به پارکنینگ انتقال خواهد داد.
در ادامه این مراسم رییس اداره ورزش و جوانان بناب با بیان این که این اداره با پلیس در راستای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی همکاری لازم را خواهد داشت، گفت: قطعا ضرر عدم استفاده از کلاه ایمنی به خود راکب موتور سوار برخواهد گشت.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/