ظهر امروز مراسم تجلیل از فعالان پنجمین جشنواره ملی کباب بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب امین رفیعی در این مراسم ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری پنجمین جشنواره ملی کباب بناب اظهار داشت: این جشنواره در تمام حوزه ها نسبت به جشنواره های قبلی بهتر و با کیفیت تر برگزار شد که جا دارد از تمام عوامل زحمت کش در برگزاری این جشنواره قدر دانی کنیم.

فرماندار بناب بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت این جشنواره را مهم دانست و گفت: این نقاط باید به صورت کتبی تهیه و در دبیرخانه دائمی جشنواره کباب بناب بایگانی شوند تا برگزار کنندگان بعدی بتوانند با بهره بری از آنها جشنواره های بعدی را بهتر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنند.

وی با تاکید بر حفظ برند کباب بناب به عنوان یک برند ملی اظهار داشت: مسئولان مربوطه نباید تنها به جشنواره کباب اکتفا کنند بلکه جهت برند سازی این غذای سنتی می بایست تمامی مشخصه های آن تعیین و در صدور مجوز ها مدنظر قرار گیرند.

رفیعی استفاده از برند کباب بناب در سایر شهر های کشور را مشروط بر اخذ مجوز از دبیرخانه دائمی کباب بناب اعلام کرد و گفت: مسئولان این دبیرخانه می باسیت در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند که در غیر اینصورت برخی افراد از این برند سو استفاده و موجب کاهش اعتبار این غذای ملی می شوند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی کباب بناب موجب افزایش نشاط اجتماعی در سطح شهرستان و حتی استان می شود، گفت: در چند روزی که این جشنواره برگزار می شود مردم اوقات خوبی را با دوستان و آشنایان خود سپری می کنند که این امر موجب افزایش شادی و نشاط آنها می شود.

اعزازی برگزاری سایر برنامه ها در حاشیه جشنواره را از نقاط مثبت آن ارزیابی کرد و گفت: از تمامی هنرمندان و سایر عوامل اجرایی که در کنار پخت و پز کباب به مردم خدمت رسانی می کردند و با برنامه های شاد و متنوع موجب خوشحالی مردم می شدند، تشکر می کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جشنواره سال بعد می بایست در سطح بالاتری برگزار شود، خاطر نشان کرد: این کار با همکاری تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی امکان پذیر خواهد بود تا علاوه بر حفظ برند کباب بناب به افزایش نشاط اجتماعی کمک شود.

گزارش تصویری:

انتهای پیام: داود زیبائی