حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آمریکایی‌ها با چهره‌ خشن و عبوسشان و با رفتار خصمانه‌ای که با سپاه نشان دادند، عزت سپاه را بیشتر کردند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام صبح امروز (یکشنبه) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد.

اهم فرمایشات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

-امروز سپاه بحمدالله هم در داخل، هم در خارج از کشور دارای عزت است.

-اتفاقاً دشمنان هم به این عزت کمک کردند. آمریکایی‌ها با چهره‌ خشن و عبوسشان و با رفتار خصمانه‌ای که با سپاه نشان دادند، عزت سپاه را بیشتر کردند.

-دشمنان خدا با بندگان خدا دشمنی می‌کنند و این دشمنی، چهره‌ی بندگان خدا را روشن‌تر می‌کند و آنان را عزیزتر می‌کند.

-یک درس دائمی جلوی چشم سپاه پاسداران، آیه‌ی “وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم” است.

-ابزار نظامی سپاه باید پیشرفته باشد. ما در زمینه‌ی ابزار نظامی در دوران طاغوت، هم وابسته، هم عقب‌مانده و هم نابلد بودیم. ابزار نظامی باید به‌روز باشد، مال خود شما باشد، خود شما آن را ابداع و تولید کنید.

-ببینید امروز در همه‌ زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی چه لازم دارید و به سراغ آن بروید.

-اهمیت اربعین از روز اول هم که به وجود آمد، به همین اندازه‌ امروز بود.

-اربعین اول، رسانه‌ی پُرقدرت عاشورا است. این چهل روز، چهل روز فرمانروایی منطق حق در میان دنیای ظلمانی بنی‌امیه و سفیانی‌ها بود. اهل‌بیت در یک حرکت چهل‌روزه طوفانی بپا کردند.

-امروز هم این حرکت راه‌پیمایی در دنیای پیچیده و پُرتبلیغات، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است. چنین چیزی در دنیا وجود ندارد؛ [اینکه] همه حرکت می‌کنند به سمت آن مبدأ.

-به درستی گفتید که «الحسین یجمعنا». این حرکت باید روزبه‌روز گسترش و عمق بیشتری پیدا بکند.