معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه توزیع و تحویل گذرنامه زائران اربعین حسینی بدون مشکل انجام شد، گفت: آمادگی ارائه خدمات پستی در پایانه های مرزی کشور وجود دارد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر حسین نعمتی با بیان اینکه ستاد ویژه تمهیدات اربعین حسینی در وزارت ارتباطات امسال تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات به زائران اربعین به کار بسته است، اظهار داشت: هماهنگی های خوبی با دستگاههای مختلف صورت گرفت تا ارائه خدمات به زائران در زمان مناسب صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه توزیع و تحویل گذرنامه زائران اربعین ۹۸ با هماهنگی خوبی که با ناجا صورت گرفت، بدون مشکلی انجام شد، گفت: روزانه بیش از ۴۰ هزار گذرنامه و برگ موقت تردد به کشور عراق به شرکت پست تحویل شد و ما با سرعت و فوریت آن ها را توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰ هزار گذرنامه و برگ موقت خروج توسط پست برای زائران اربعین توزیع شد، اضافه کرد: جای نگرانی برای آن دسته از زائرانی که موفق به دریافت گذرنامه نشده اند، نیست. چرا که همکاران ناجا در پایانه های مرزی نیز این امکان را فراهم کرده اند که افراد بتوانند با ارائه کارت ملی، گذرنامه موقت دریافت کنند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در پایانه های مرزی منتهی به خاک عراق نیز آمادگی ارائه خدمات پستی وجود دارد، افزود: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بار و توشه پیش بینی شده است که زائران در صورت نیازمندی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی گفت: نامه رسان‌های پست تا ساعت ۱۰ شب نسبت به توزیع گذرنامه زائران اقدام می کنند و امکان تحویل گذرنامه زائران نیز تا ۱۰ شب و روزهای تعطیل در دفاتر پستی فراهم است.