بخشدار بناب با بیان اینکه اعتیاد ریشه بیش از 70 درصد از آسیب های اجتماعی است، گفت: تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی می بایست در مبارزه با مواد مخدر با پلیس همکاری کنند.

به گزارش انعکاس بناب، محمد پورناجی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه اعتیاد یکی از عوامل خطرناک در جوامع امروزی بخصوص در بین جوانان است، اظهار داشت: مواد مخدر به راحتی می تواند یک خانواده را به سمت فروپاشی ببرد و به کل جامع ضرر برساند.

بخشدار بناب با تاکید بر اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جوانان کشور به عنوان سرمایه اصلی مملک را نشان گرفته اند، گفت: دشمنان بخصوص آمریکا مواد مخدر را با کمترین هزینه در بین جوامع توزیع می کنند تا از این طریق پایه های اصلی یک کشور یعنی جوانان آن را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه ریشه بیش از ۷۰ درصد از آسیب های اجتماعی در کشور موضوع اعتیاد است، تصریح کرد: این مواد مخدر است که موجب می شود فرد معتاد به سایر آسیب های اجتماعی از قبیل دزدی، کلاهبرداری و غیره روی بیاورد.

پور ناجی موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی می بایست با همکاری نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت های خود در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بکار ببرند و اجازه ندهند نسل های جوان کشور در دام اعتیاد گرفتار شوند.

بخشدار بناب در پایان با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی جزو پاک ترین استان های کشور در حوزه آسیب های اجتماعی است، گفت: شهرستان بناب نیز با توجه به مذهبی و فرهنگی بودن آن در بین شهرهای پاک استان قرار دارد که نشان از فعالیت و تلاش مسئولان شهرستان در این حوزه دارد.

انتهای پیام/ داود زیبائی