فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه بسیج از تمام اقشار جامعه تشیکل شده است، گفت: انقلاب پیشرفت و صیانت خود را مدیون بسیج است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، راهپیمایی ۱۳ آبان و رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج موجب حفظ انقلاب شد، اظهار داشت: بسیج از تمام اقشار جامعه تشکیل شده است و هدفش مقابله با دشمنان و کمک به پیشرفت و آبادانی کشور در تمام عرصه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب تصریح کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس به حالت نظامی در آمد و از خاک کشور در مقابل دشمنان محافظت کرد و امروز با توجه به فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان به سمت کمک به تولید داخلی و خودکفائی کشور در تمام عرصه ها روی آورده است که قطعا با کمک مردم این هدف به طور کامل محقق خواهد شد.

وی با بیان این که رزمایش گردان های بیت المقدس هم زمان با جنوب استان نهم و دهم آبان ماه در بناب برگزار می شود، گفت،: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی نیروهای بسج به مدت دو روز در مناطقه عمومی شهید سبزی بناب برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوستی همکاری تمامی نهاد های دولتی و غیردولتی در برگزاری این رزمایش را خواستار شد و گفت: بیش از ۹۰ درصد از پرسنل سازمان های دولتی بناب عضو بسیج شهرستان هستند که حضور فعال کارمندان در این رزمایش که به صورت پدافند غیر عامل برگزار میشود را دو چندان می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به وضعیت منطقه و فشار های سیاسی دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی گفت: روز یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مناسب است تا مردم وحدت و یکپارچگی کشور را بار دیگر به دشمنان نشان بدهند لذا از تمامی همشهریان عزیز درخواست داریم در این روز خجسته همراه با سایر هموطنان در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و جواب دندانشکی به دشمنان بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی