یکی از مرغداری سطح شهرستان از تلف شدن تعداد زیادی از مرغ های خود به دلیل عدم تزریق واکسن نیاکوسل توسط شبکه دامپزشکی بناب خبر می دهد.

به گزارش انعکاس بناب، یکی از مرغداران شهرستان در گفتگو با این رسانه از تلف شدن تعداد زیادی از مرغ های گوشتی در مرغداری خود خبر داد و گفت: به دلیل عدم تامین واکسن نیوکاسل از طرف اداره دامپزشکی بناب اکثر مرغداری های سطح شهرستان با چنین مشکلی مواجه شده اند و تعداد زیادی از مرغ ها تلف شده اند.

در همین راستا دکتر مهدی احمدی منش در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، عدم و یا کمبود واکسن نیوکاسل در این شهرستان را به شدت تکذیب کرد و گفت: این واکسن در حال حاضر به وفور در بناب و استان وجود دارد و هیچ مشکلی برای عرضه آن به مرغداری ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: صاحبان مرغداری های سطح شهرستان به راحتی می توانند جهت دریافت این واکسن ثبت نام و پس از واریز وجه مشخص شده وواکسن های مورد نیاز را تحویل بگیرند و در غیر این صورت مرغداران عزیز خود با مشکل مواجه می شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه تنها یکی از مرغداری های سطح شهرستان به دلیل بروز چند بیماری به صورت همزمان متحمل تلفات شده است، گفت: این بیماری های به هیچ وجه از طیور به انسام انتقال پیدا نمی کند و در کل تمامی اقدامات این مرغداری تحت نظارت اداره دامپزشکی بناب است.

انتهای گزارش/ داود زیبائی