فرماندار بناب گفت: برگزاری ۴۰ نمایش در یکسال با دست خالی در سطح شهرستان خودش یک هنر است که توسط هنرمندان این شهرستان انجام می شود.

فرماندار بناب گفت: برگزاری ۴۰ نمایش در یکسال با دست خالی در سطح شهرستان خودش یک هنر است که توسط هنرمندان این شهرستان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار بناب شامگاه روز شنبه در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستانی بناب با ستایش فعالیت های هنرمندان تئاتر بناب و تقدیر از مسئولیت برگزاری جشنواره تئاتر بناب ، تئاتر را یکی از هنرهایی نامید که می تواند واقعیت های جامعه را بیان نماید.

فرج اللهی با بیان اینکه هنرمندان این شهرستان در تمام رشته های هنری با دست خالی کارنامه موفقی داشته اند، اظهار داشت: اثرات مثبت هنر تئاتر در کاهش مسائل اجتماعی مشهود است و اگر از طریق سخنرانی و کتاب نمی توانیم مسائل را به نسل جوان انتقال دهیم، تئاتر بهترین وسیله برای انتقال موضوعات اجتماعی به مردم و خانواده هاست.

وی با تاکید بر توجه به مقوله اعتیاد در آثار اعضای انجمن تئاتر شهرستان برای تابستان سال آینده، از آمادگی فرمانداری برای همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت تهیه برنامه های متعدد برای پیشگیری از این معضل خانمانسوز خبر داد و افزود: سال آینده هیچ جشنواره ای در بناب تعطیل نخواهد شد و در این زمینه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز انتظار مساعدت داریم.

e10

فرماندار بناب با بیان اینکه هنر و موسیقی تنها مختص تبریز نیست و در شهرستان هایی مانند بناب نیز ظرفیتای بسیار بالایی در این زمینه وجود دارد، تأکید کرد: تمایلی به حضور گروه های هنری خارج از شهرستان در این شهر را نداریم چون گروه های هنری فعال در خود بناب، از لحاظ کیفیت به مراتب بالاتر از گروه های هنری موجود در استان هستند و برگزاری ۴۰ نمایش در یکسال با دست خالی در سطح شهرستان خودش یک هنر است که توسط هنرمندان این شهرستان انجام می شود.

گفتنی است شانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب در حالی به کار خود پایان داد که در سه روز برگزاری، پنج نمایش صحنه ای و پنج نمایش خیابانی به اجرا درآمد و مورد ارزیابی داوران این جشنواره قرار گرفت.