حجت‌الاسلام بهرامی گفت: تاکید ریاست قوه قضائیه به بدنه دستگاه قضایی آن است که با همت بلند با فساد و با هرشخصی در هر جایگاهی که باشد برخورد شود.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، حجت الاسلام شکرالله بهرامی در جمع گروهی از مردم شهرستان سراب ،با تاکید بر تداوم مبارزه با فساد در جامعه اسلامی گفت :رویکرد قوه قضائیه ،برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی کشور و معترضان به بیت المال است.

وی افزود: در این راستا با اشخاص حقیقی و حقوقی که تلاش می کنند با سوء استفاده از موقعیت های اجتماعی و جایگاه اداری ،دخالت های بی جا و غیر قانونی داشته باشند، با جدیت تمام برخورد می شود .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: تاکید ریاست قوه قضائیه به بدنه دستگاه قضایی آن است که با همت بلند با فساد و با هرشخصی در هر جایگاهی که باشد برخورد شود  ملت ایران ،اکنون به نظام اسلامی خوش بین شده اند و کارگزاران نظام هم باید قدردان مردم باشند.

وی، با اشاره به شعار سال و نقش دستگاه قضا در تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد : قوه قضائیه از هر اقدام برای اشتغال ، رونق و حمایت از تولید داخلی که باعث قطع وابستگی بیگانگان شود حمایت می کند.

حجت الاسلام بهرامی در سفر به شهرستان سراب علاوه بر دیدار با اهالی این شهرستان و آشنایی با مشکلات قضایی آنها با زندانیان این شهرستان نیز ملاقات و به مشکلاتشان رسیدگی کرد.