رئیس سازمان بازرسی کل کشور زمینه خروج کشور از مشکلات اقتصادی را مبارزه با فساد دانست و گفت: در مبارزه با فساد با هیچ کس مماشات نخواهیم داشت.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و غیره رشد بسیار چشمگیری داشته است که همین موضوع باعث شده تا دشمنان با تمام توان در مقابل این کشور اسلامی بایستند و از تمام توان خود جهت براندازی آن استفاده کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حمایت مردم از این نظام ایران به یکی از کشورهای قدرتمند جهان تبدیل شده است و در منطقه دارای نفوذ بسیار بالایی است که این برخلاف میل ذاتی دشمنان انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد در تمام حوزه ها کلید حل مشکلات کشور است، گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد با هیچ کس مماشات ندارد و در جهت حفظ منافع ملی و بیت المال با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهد کرد چراکه لازمه افزایش تولید داخلی را در گرو ایجاد محیطی سالم و عاری از فساد می دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان نظارت و کنترل در تمام دستگاه ها را امری ضروری دانست و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در این کشور فرار مالیاتی وجود دارد که نشان می دهد در حوزه نظارت و کنترل کم کاری شده و بجای رسیدگی به فرارهای بزرگ مالیاتی به مالیاتی های خُرد توجه بیشتری شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشرافیت کامل تمامی مدیران و مسئولان کشور به قوانین حوزه خود را مهم دانست و گفت: متاسفانه اکثر تخلفات از عدم اشرافیت مدیران به مسائل حقوق مربوط به حیطه کاری خود به وجود می آید.

وی برخورد مناسب و دلسوزانه مدیران با ارباب رجوع را ضروری عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم به هیچ عنوان حد و مرز ندارد و مسئولان باید بدانند دشمنان شبانه روزی در تلاش هستند تا مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در پایان مشکل کمبود اراضی و متقاضی زیاد جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی بناب را موجب خرسندی دانست و گفت: این مشکل خود نشان از ظرفیت بالای شهرستان بناب در تولید است و به شخصه برای اولین بار می شنوم که یک شهرک صنعتی در کشور با کمبود زمین مواجه شده است چراکه سایر شهرک های صنعتی کشور با چنین مشکلی مواجه نیستند.

انتهای پیام/ داود زیبائی