برترین های شانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستانی بناب توسط هیئت داوران این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند.

برترین های شانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستانی بناب توسط هیئت داوران این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند.

به نام خداوند جان و خرد

آرای هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب

۶ الی ۹ اسفندماه ۱۳۹۳

شهرستان بناب استان آذربایجانشرقی

………………………………………………………………………

تقدیر ویژه‌ی هیئت داوران و دبیرخانه‌ی شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب

هیئت داوران و دبیر محترم شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب بالاتفاق و اجماع نظر با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی ویژه از طراح پوستر جشنواره جناب آقای کامران فریدی تقدیر به عمل می‌آورد.  

 

آرای بخش خیابانی شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب:

الف) بروشور: هیئت داوران پانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب در بخش طراحی بروشور جشنواره، جایزه‌ی خود شامل لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال را اهدا می‌کند به طراح بروشور نمایش دوئل جناب آقای مجید رنجبرپور.

 

ب) طراحی لباس: هیئت داوران جایزه‌ی بهترین طراحی لباس جشنواره را شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال نقدی اهدا می‌کند به سرکار خانم مهدیه داداش‌رستمی ثالث طراح لباس نمایش چیلله قؤودو.

 

ج) بازیگری:

بازیگری نوجوان:

هیئت داوران از هنرمندان نوجوان زیر به دلیل حضور و بازی تأثیرگذار در بخش خیابانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از هریک از بازیگران زیر بدون اولویت و رتبه‌بندی تقدیر به عمل می‌آورد:

۱-    آقای علیرضا اسفندیاری برای بازی در نمایش کلنگ

۲-    آقای میثم یزدانی برای بازی در نمایش کلنگ

بازیگری آقایان:

تقدیر: هیئت داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از هر یک از بازیگران زیر تقدیر به عمل می‌آورد:

۱-آقای جهانگیر چالاکی برای بازی در نمایش آرش

۲-آقای نوید یاوری برای بازی در نمایش چیلله قؤودو

۳-آقای بهرام عباسیان برای بازی در نمایش چیلله قؤودو

برگزیده: هیئت داوران در بخش بازیگر برگزیده‌ی آقایان انتخابی ندارد.

بازیگری خانم‌ها:

تقدیر: هیئت داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از بازیگر نمایش کلنگ سرکار خانم سعیده زارع تقدیر به عمل می‌آورد.

برگزیده: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال از بازیگر نمایش آرش سرکار خانم فاطمه منیری تقدیر می‌کند.

 

د) طرح و ایده:

تقدیر: هیئت داوران در بخش طرح و ایده‌ی نمایش‌های خیابانی با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از آقای حسن جمشیدی نویسنده‌ی نمایشنامه‌ی چیلله قؤودو تقدیر به عمل می‌آورد.

برگزیده: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب با اهداء لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال از نویسنده‌ی نمایش آرش جناب آقای مهدی صالحیار تقدیر به عمل می‌آورد.

 

هـ) کارگردانی:

تقدیر: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیرو جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال از کارگردان نمایش آرش جناب آقای علیرضا قاسمی تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب با اهدا لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال نقدی جایزه‌ی کارگردان برگزیده‌ی خود را تقدیم می‌کند به کارگردان نمایش چیلله قؤودو جناب آقای عباس خلیلی .

 

و) نمایش برگزیده: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب نمایش برگزیده‌ی خود را در بخش خیابانی با اهدا لوح تقدیر و معرفی به منظور حمایت دبیرخانه‌ی تئاتر استان آذربایجانشرقی به شرح ذیل اعلام می‌نماید:

نمایش آرش به کارگردانی آقای علیرضا قاسمی

آرای بخش صحنه‌ای شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب:

الف) طراحی لباس:

هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر بناب جایزه‌ی بهترین طراحی لباس بخش صحنه‌ای جشنواره را با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال تقدیم می‌کند به طراح لباس نمایش بابا که ترس نداره سرکار خانم سیما حیدرزاده.

 

ب) هیئت داوران شانزدهمین جشنواره با کمال تأسف به دلیل عدم پرداخت زیبایی‌شناسانه و خلاقانه‌ی هنرمندان به مقوله‌ها و عوامل سازنده‌ی یک نمایش از اهدای جایزه به بخش‌های طراحی پوستر و بروشور، طراحی نور، آهنگسازی، گریم و طراحی صحنه امتناع می‌نماید.

 

ج) بازیگری زن:

تقدیر: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال تقدیر می‌کند از سرکار خانم زینب آتش‌افروز بازیگر نمایش بعد از محاکمه.  

برگزیده: هیئت داوران با کمال تأسف از عدم حضور و همچنین عدم حضور مؤثر خانم‌ها در این بخش انتخاب دیگری ندارد. 

 

د) بازیگری مرد:

رتبه‌ی سوم: هیئت داوران جایزه‌ی رتبه‌ی سوم خود را شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال اهدا می‌کند به آقای بهرام عباسیان برای بازی در نمایش بابا که ترس نداره.

رتبه‌ی دوم: هیئت داوران جایزه‌ی رتبه‌ی دوم خود را شامل لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا می‌کند به آقای مصطفی سواری برای بازی در نمایش بابا که ترس نداره.

رتبه‌ی اول: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب با اهداء لوح تقدیر و دو میلیون و پانصدهزار ریال نقدی، جایزه‌ی رتبه‌ی اول بازیگری خود را اهداء می‌کند به آقای سید علیرضا موسوی بازیگر نمایش گفتگو با یک شبگرد.

 

هـ) نمایشنامه‌نویسی: هیئت داوران با احترام به حضور نمایشنامه‌های نویسندگان غیربومی در این بخش انتخابی ندارد.

 

و) کارگردانی:

هیئت داوران به دلیل عدم توجه کافی کلیه‌ی کارگردانان حاضر در جشنواره به تحلیل و واکاوی اثر موردنظر، عناصر سازنده‌ی درام، فن و تکنیک و عدم توجه به استفاده‌ی بهینه و زیبایی‌شناسانه از عناصر بصری و هدایت نادرست بازیگران روی صحنه و غفلت از جزئیات سازنده‌ی صحنه و … در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال  فقط از یکی کارگردانان حاضر در جشنواره تقدیر به عمل آورده و هیچ برگزیده‌ای را اعلام نمی‌کند:

۱-    جناب آقای محمد عبدالجباری کارگردان نمایش بعد از محاکمه

 

ز) نمایش منتخب: هیئت داوران با کمال تأسف برای بخش صحنه‌ای جشنواره‌ی امسال گزینه‌ا‌ی به عنوان نمایش منتخب ندارد.

 

هیئت داوران پانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر شهرستان بناب

 هادی افتخارزاده                  حمید بالغ                   فریدون ولایی