رئیس شبکه دامپزشکی بناب با بیان اینکه در سطح شهرستان 36 واحد مرغداری فعالیت می کنند، گفت: تمامی این واحد ها تحت نظر شبکه دامپزشکی در حال فعالیت هستند.

به گزارش انعکاس بناب، مهدی احمدی منش صبح امروز در در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان با بیان اینکه شبکه دامپزشکی بناب هیچ گونه کمبودی در تامین واکسن دام و طیور ندارد، اظهار داشت: این اداره تمامی تدابیر لازم جهت مقابله با مبارزه با بیماری های دام و طیور در فصل سرما را اندیشیده است و مشکلی در این راستا وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در راستای آموزش دامداران و مرغداران سطح شهرستان آموزش های مربوطه از طریق مختلف انجام شده و این آموزش ها ادامه دار خواهند بود تا آن ها خود روش های پیشگیرانه در مقبال این بیماری ها را یاد بگیرند که در این راستا از سایر ارگان ها بخصوص آموزش و پرورش درخواست همکاری داریم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب با بیان اینکه تمامی واحد های مرغداری ها در این شهرستان تحت نظر شبکه دامپزشکی فعالیت میکنند، گفت: در حال حاضر ۳۶ واحد مرغداری در این شهرستان فعالیت می کنند که تمامی امورات آن ها تحت نظر دامپزشکی بناب است.

احمدی منش در پایان با بیان اینکه استفاده از لبنیات سنتی احتمال شیوع بیماری تب مالت در بین مردم را بیشتر می کند، گفت: از همشهریان درخواست داریم حدالامکان از لبنیات پاستوریزه استفاده کنند.

انتهای پیام/ زیبائی