رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان بناب با حکم مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی و با حضور فرمانداراین شهرستان، مدیرکل امور مالیاتی استان، معاون مالیاتی شهرستان ها و سایر مسئولین اداره کل معرفی شد.

به گزارش انعکاس بناب، غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید بناب، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام” رونق تولید” نامگذاری شده وصول درآمدهای مالیاتی باید به گونه ای باشد که از تکیه بر درآمدهای نفتی کاسته شده و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

در حکم مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، خطاب به رئیس جدید اداره امور مالیاتی بناب، آمده است: « توسعه پایدار کشور و گذار از اقتصاد و بودجه عمومی بدون اتکا به نفت، مستلزم هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور و طراحی و پیاده سازی مالیات هوشمند و تکمیل طرح جامع مالیاتی است و انتظار می رود با بسیج و هماهنگی کلیه امکانات درون و برون سازمانی این مهم تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید به شکل جامع و کامل اجرایی گردد».


در پایان جلسه از زحمات چندین ساله محمدحسین عفوی، رئیس سابق این اداره قدردانی شد و پرویز محمدپور شیراز به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان بناب منصوب شد.