صبح امروز کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان بناب متشکل از 300 دانش آموز در قالب 7 دستگاه اتوبوس در حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بناب، بخشدار، شهردار و مدیر آموزش و پرورش راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

به گزارش انعکاس بناب، کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی برادران شهرستان بناب متشکل از ۳۰۰ دانش آموز با ۷ دستگاه اتوبوس به همراه راوی و معلمان با همکاری سپاه ناحیه بناب و آموزش و پرورش شهرستان راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب هدف از اعزام دانش آموزان بسیجی بنابی به مناطق جنگی شمالغرب کشور را آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های شهداء اعلام کرد و گفت: این دانش آموزان در این اردوی از مناطق عملیاتی، تمرچین، شهید بروجردی و پادگان شهید امینی بازدید خواهند کرد.

وی پیشرفت و دستاوردهای کنونی کشور را مرهون خون شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: این شهدا بودند که تنها با هدف صیانت از خاک میهن و اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) در جبهه های جنگ حضور یافتند و برای دفاع از این کشور با ارزش ترین هستی خود یعنی جانشنان را به انقلاب هدیه دادند.

سرهنگ عمران دوستی در پایان برگزاری اردوهای راهیان نور را بسیار مهم دانست و گفت: این ارودها باعث می شوند نسل های جدید انقلاب از نزدیک مناطق ۸ سال جنگ تحمیلی را ببینند و این که شهدا با چه رشادتی از کشورشان دفاع کرده اند را احساس کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی