مدیر موفق مجموعه آموزشی نهال توجه ویژه به کیفیت آموزش برای کودکان را از اولویت های اصلی این مرکز آموزشی عنوان کرد.

در سال هایی که رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور بر حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید می کنند و حتی بر همین اساس  شعار سالیان قبل کشور را بر حول همین محوریت نامگذاری کرده اند، دختری از روستاهای شهرستان بناب با وجود تمامی مشکلات فراوان نه تنها برای خود اشتغال ایجاد کرده است بلکه با راه اندازی مهد کودک و همچنین چند مرکز آموزشی دیگر برای بیش از ۱۵ نفر از جوانان بومی این شهرستان کارآفرینی کرده است که همین همت والا و اراده فولادین این بانوی بنابی ما را بر این داشت تا مصاحبه ای در مورد موفقیت هایش با او داشته باشیم.

این بانوی کارآفرین نمونه در ابتدای مصاحبه در معرفی خود گفت: نسرین ولی زاده هستم و در روستای چلقائی متولد شدم و تا دوران دبیرستان در همین روستا تحصیل نمودم و در ادامه مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه پیام نور بناب و مدرک کارشناسی ارشدم با گرایش روانشناسی کودک را در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اخذ کرده ام.

وی در خصوص نحوه تاسیس مهدکودک و شروع فعالیت های آموزشی خود در بناب گفت: باید روراست بگویم با وجود تمامی سختی ها و مشکلات با توکل به خدا و دعای خیر پدرم و تلاش همکارانم به ویژه تلاش و جدیت آقای مهندس صالح قاسمی که مثل برادر برای مراکز ما تلاش می کنند،  توانستیم تمامی سختی ها را تحمل و اهداف مجموعه آموزشی نهال را با پشتکار و جدیت پیش ببریم.

این مدیر موفق مهد کودک که در حال حاضر جزو مدیران موفق و فعال در حوزه آموزش کودکان شهرستان بناب از دیدگاه  اداره بهزیستی بناب محسوب می شود، ادامه داد: با کمک خدا و با هدف گسترش کارم در سال ۱۳۹۳ نمایندگی آی مت شهرستان، در سال ۱۳۹۶ نمایندگی فریز بی و در سال ۱۳۹۷ نمایندگی یو سی ام تری را برای مجموعه آموزشی نهال اخذ کردیم و در سال جاری نیز توانستیم مجری دوره های ضمن خدمت استان را برای شهرستان بناب بگیریم که خود موفقیتی برای حوزه آموزشی بناب در استان و حتی کشور به حساب می آید.

خانم ولی زاده در خصوص اشتغال زائی برای تعدادی از جوانان شهرستان گفت: از ابتدا هدفمان این بود برای تعدادی از جوانان شهرمان بخصوص بانوان تحصیل کرده شغل ایجاد کنیم که به خواست خدا در حال حاضر موفق شدیم برای تعدادی شغل ایجاد کنیم .


وی افزود: اگر مسئولان شهرمان کمک کنند می توانیم با گسترش مراکز آموزشی خود حداقل برای بیش از ۴۰ نفر از سایر جوانان جویای کار در بناب اشتغال زائی کنیم و از آن جایی که افراد جویایی کار بسیار زیاد هستند فکر میکنم مسئولان که هدف اصلی خودشان ایجاد اشتغال برای جوانان است با این کار می توانند با کمترین سرمایه زمینه اشتغال زایی چندین نفر را فراهم کنند.

مدیر مجموعه آموزشی نهال رمز موفقیتش را تلاش و امید عنوان کرد و گفت: تا تلاش هست امید به موفقیت وجود دارد و خستگی را باید خسته کرد که در طول سال از ساعت ۶ صبح تا ۷ شب تلاش کردم و هیچ گاه اجازه ندادم خستگی بر من غلبه کند تا به این موفقیت ها برسم و امیدوارم سایر جوانان تلاش کنند و هیچ گاه نا امید نشوند که قطعا در هدفشان موفق خواهند شد.

گفتنی است: رئیس بهزیستی شهرستان بناب پس از مطلع شدن از مصاحبه با این بانوی پرتلاش و موفق بنابی به صورت کاملا سرزده به همراه خانم سمیه ثقفی کارشناس امور مهدکودک ها و مراکز غیر دولتی بهزیستی بناب و ما در مهد کودک نهال حضور پیدا کرد و ضمن بررسی و بازدید از این مرکز آموزشی لوح تقدیری در راستای موفقیت و کیفیت خوب آموزشی در مهد کودک نهال به خانم نسرین ولی زاده داد و وی را جزو مدیران موفق مهدکودک های شهرستان معرفی کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در گفتگو با انعکاس بناب، با بیان اینکه این ۵۲ مرکز مهدکودک و پیش دبستانی تحت نظر اداره بهزیستی در شهرستان بناب فعالیت میکنند، گفت: فعالیت های تمامی این مهد ها تحت نظر بهزیستی انجام می شود و کارشناسان مربوطه در بهزیستی به صورت مستمر از این مراکز بازدید دارند.

دُرنا درخشی در پایان با تاکید بر اینکه مهد کودک نهال جزو مهدهای موفق و فعال شهرستان است، افزود: مدیر این مهد جدای از فراهم کردن امکانات توجه بسیار خوبی در نحوه و کیفیت آموزش به کودکان دارد که موضوع برای ما بسیار مهم است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی