صبح امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) تجمع عظیم بسجیان شهرستان بناب در مصلی اعظم برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این مراسم با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تشریح عملکرد بسیج در طول چهل سال اخیر است، اظهار داشت: در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸ بود که بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و در طول این ۴۰ سال بسیج در هر حوزه به کشور کمک کرد تا پیشرفت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه بسیج فرمول عبور از مشکلات و بحران ها است، تصریح کرد: بسیج در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و در زمان صلح در حال خدمت رسانی به مردم در حوزه های علمی، سازندگی و محرومیت زدایی است.

سرهنگ دوستی با تاکید بر اینکه بسیج موجب ترس دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده استف گفت: دشمنان بخصوص آمیکا از بسیج و تفکر بسیجی در این کشور به شدت هراس دارند و می دانند با هیچ گونه سلاحی توانایی مقابله با بسیج و بسیجی را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: علت قدرت بسیج مردمی بودن و پاک بودن آن است چراکه بسیج تنها با هدف خدمت رسانی به کشور و ملت این کشور تشکیل شده و نیروی آن از دل خود مردم مومن و ولایتمدار کشور هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه انقلاب هستی خود را مدیون خون شهدای خود است، گفت: جا دارد از تمامی خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و غیره تشکر کنم که در راستای دفاع از کشور و انقلاب تمامی هستی خود یعنی جانشان را به این کشور هدیه دادند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج با هدف خدمت رسانی به مردم راه خود را ادامه خواهد داد، گفت: بسیج دایره المعارف عشق و خدمت است که به قلم امام خمینی (ره) نوشته شد تا به مردم و کشورش خدمت رسانی کند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی