صبح امروز همزمان با هفته بسیج و با حضور فرماندار، شهردار و سایر مسئولن شهرستان 2 پروژه عمرانی شهرداری بناب در شهرک ولیعصر (عج) کلنگ زنی شد.

به گزارش انعکاس بناب، محبوب تیزپاز در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج یادگاری است که امام خمینی (ره) برای انقلاب و کشور ایران بر جایی گذاشت و در طول ۴۰ سال اخیر بسیج در پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته است.

شهردار بناب با بیان اینکه بسیج اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است، گفت: وقتی قدرت بزرگی مانند آمریکا این چنین از بسیج هراس دارد نشان می دهد بسیج در طول ۴۰ سال به چه اندازه قدرتمند و رشد کرده است و حالا به قدرتی شکست ناپذیر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: بسیج در ابتدای تشکیل انقلاب و تهاجم ناجوانمردانه دشمنان به این کشور لباس رزم بر تن کرد و از مرز و بوم کشور حفاظت کرد و حالا لباس سازندگی و خدمت رسانی به مردم را بر تن کرده است و رسالت اصلی خود یعنی خدمت رسانی به مردم را انجام می دهد.

کلید دار شهر بناب با اشاره به کلنگ زنی ۲ پروژه عمرانی شهرداری در شهرک ولیعصر (عج) گفت: پروژه احداث پارک در مساحت ۳ هکتار و ایستگاه آتش نشانی شماره ۳ بناب در زمینی به مساحت  هزار و ۸۵۰ متر مربع احداث خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرک ولیعصر (عج) با توجه به مساحت و موقیعت جغرافیایی درآینده نزدیک به یکی از بهترین نقاط شهر تبدیل خواهد شد، افزود: در کنار این دو طرح عمرانی شهرداری، پروژه احداث پمپ بنزین و سی ان جی توسط بخش خصوصی در این شهرک کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار بناب در پایان با بیان اینکه شورا و شهرداری بناب با تمام امکانات و ظرفیت های موجود از سرمایگذاران بخش خصوصی در این شهر حمایت خواهند کرد، گفت: طبق مصوبه شورا اگر سرمایه گذاری قصد ساخت بیمارستان، درمانگاه و سایر مراکز عمومی را داشته باشد از طرف شورا و شهرداری علاوه بر دادن زمین رایگان  هیچ گونه هزینه عوارض، تغییر کاربری و یا غیره از وی گرفته نمی شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی