طی احکامی جداگانه از طرف شهردار بناب چندین پست مدیریتی در شهرداری بناب با هدف کادرآفرینی و بهبود خدمات تغییر پیدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، محبوب تیزپاز صبح امروز در جلسه ای مشترک با مدیران بخش های مختلف شهرداری بناب طی احکامی جداگانه چندین پست مدیریتی مهم در این اداره خدمات رسان را تغییر داد.

شهردار بناب در جمع مدیران مجموعه شهرداری ابتدا به طرح ناتمام جامع شهری بناب اشاره کرد و گفت: طرح جامع قبلی بناب سال ۱۳۸۵ به مدت ۱۰ سال اجرا و درسال ۱۳۹۵ به اتمام رسیده است اما متاسفانه طرج جامع جدید با وجود ۳ سال تاخیر همچنان نا تمام باقی مانده است.

وی یکی از مشکلات اساسی شهرداری در حوزه های مختلف را مربوط به برخی اقدامات ناقص و ناتمام گذشته عنوان کرد و گفت: شهرداری بناب از گذشته بدهی و پرونده های مشکل دار زیادی دارد که حل این مشکلات زمان بر و انرژی زیادی را از ما می گیرد و ما نیز نمیتوانیم نسبت به آن ها بی تفاوت بمانیم.

تیزپاز همدلی، هم نظری و همکاری متقابل در امورات شهرداری را لازمه پیشرفت و بهبود خدمات عنوان کرد و گفت: در پروژه های جدید شهرداری همیشه بر این نکته که به نیازهای و مشکلات آینده توجه شود، تاکید می کنیم تا در آینده نواقص امروز موجب بروز مشکلات جدید در شهر بناب نشود.

کلید دار شهر بناب با اشاره به وضیعت آسفالت شهری بناب گفت: آسفالت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین خواسته اکثر شهروندان طی چند سال اخیر بوده است که شهرداری نیز به این موضوع توجه بیشتری کرده است به طوری که در ۶ ماهه نخست سال جاری به اندازه کل سال گذشته آسفالت ریزی در سطح شهر انجام شده است.

شهردار بناب از افزایش درآمدهای کوششی شهرداری بناب در ۷ ماهه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته کل در آمدهای کوششی شهرداری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بود که امسال این درآمد در ۸ ماه حدود ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است که امیدواریم این مبلغ بیشتر شود.

وی تصریح کرد: البته باید این را در نظر گرفت که در کنار افزایش درآمدهای کوششی شهرداری، هزینه جاری این مجموعه خدمات رسان بسیار بیشتر از گذشته شده است به طوری که امسال بیش از ۴ میلیار ریال تنها صرف خرید لاستیک برای ماشین آلات شهرداری شده است و بیشتر این ماشین آلات نیاز به تعمیرات اساسی  دارند و حتی برخی از آن ها به طور کامل فرسوده شده اند.

تیزپاز نیاری با تاکید بر اینکه دلالان فرصت جولان در شهرداری را نخواهند داشت، گفت: به تمام مدیران و پرسنل شهرداری گوش زد کرده ایم که در صورت مشاهده و یا تشخیص اینکه کسی برای دلال بازی به شهرداری مراجعه کرد با وی هیچ گونه تعاملی نداشته باشند.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری خدمت رسانی به همشهریان را اصلی ترین رسالت خود می داند، گفت: خوشبختانه کادر شهرداری بناب از افراد دلسوز و با سوادی تشکیل شده است و آن ها با وجود فشار و مسئولیت های بالای کاری سعی کرده اند تا در برخورد با ارباب ارجوع بسیار صبور و با ملایمت رفتار کنند که این خواسته اصلی ما از پرسنل خودمان است.

گفتنی است: در پایان این نشست باحکم شهردار بناب جناب آقای محمود پیغامی به عنوان معاونت خدمات شهری بناب، سعید کیانپور به عنوان معاونت عمرانی، میرکاظم سید حاجی زاده معاون شهرسازی و معماری، مرتضی موسی زاده مسئول امور قراردادها و مدیر سرمایه گذاری مشارکت های مردمی، مرتضی ببری به عنوان رئیس اداره شهرسازی و محمودخاشعی به عنوان رئیس اداره فنی معرفی شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی