اداره صنعت، معدن و تجارت بناب در بازرسی ای مشترک با تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت به صورت کاملا سرزده از کباب پزی های سطح شهر بازدید و با متخلفان این صنف برخورد قانونی کردند.

به گزارش انعکاس بناب، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بناب به همراه بازرسان شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از برخی کباب پزی های سطح شهرستان  به صورت سرزده بازرسی کرده و با متخلفان این حوزه صنفی برخورد قانونی کردند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب در حاشیه این بازرسی با تاکید بر اینکه منبعد بازرسی ها از تمام صنوف به صورت شبانه و روزی و کاملا سرزده تشدید خواهد شد، گفت: اداره صمت و تعزیرات حکومتی به عنوان دو نهاد اصلی نظارت بر بازار محسوب می شوند و بازرسان این ادارات در راستای رسالت کاری خود و حفظ حقوق شهروندان این بازرسی ها را به صورت مکرر انجام خواهند داد تا نظم بازار حفظ شود.

رضا رستمی با اشاره به بازرسی شبانه از واحد های کباب پزی سطح شهرستان گفت: متاسفانه در این بازرسی چندین واحد کباب پزی تخلفات صنفی و بهداشتی داشتند که طبق قانون با این افراد برخورد قانونی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این کباب به عنوان برند غذایی این شهرستان شناخته می شود و مردم ایران بناب را شهر کباب ایران می شناسند، مشاهده چنین تخلفات بهداشتی و صنفی تاسف بار است چراکه با ادامه این روند و عدم کیفیت در پخت و پز کباب و عدم رعایت وزن مشخص شده گوشت، مردم به این غذا و نحوه پخت آن اعتماد نخواهند کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی بناب با تاکید بر اینکه بازرسی های از واحد های کباب پزی سطح شهرستان به صورت مکرر ادامه خواهد داشت، گفت: همان طور که گفتیم حفظ حقوق شهروندی از رسالت های کاری این اداره و تعزیرات حکومتی محسوب می شود و قطعا در بازرسی های بعدی متخالفانی که با وجود دریافت اخطار و جریمه به تخلفات خود ادامه بدهند، طبق قانون واحدهای صنفی آن ها به صورت دائمی پلمپ خواهند شد چراکه این گروه صنفی با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عواملی که در بازرسی های تنظیم بازار مشارکت می کنند، خطاب به همشهریان گفت: از مردم مومن و متدین شهرستان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، بخصوص گرانفروشی و سایر تخلفات، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اداره صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن به شکایت آن ها رسیدگی شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی