رئیس شورای اسلامی شهر بناب نبود مکرر پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان شهدای بناب را موجب تاسف دانست و خواستار رسیدگی به حل این موضوع شد.

محمد باقر ولائی (صحرائی) عصر امروز در گفگو با خبرنگار انعکاس بناب، از بازدید سرزده امروز خود از بیمارستان شهدای بناب خبر داد و گفت: چند روز پیش از برخی مسئولان مربوطه در خصوص حل مشکل پزشک عمومی در این بیمارستان قول هایی گرفته بودیم اما امروز در بازدید سرزده ای که از این بیمارستان داشتم مجدد شاهد نبود پزشک در اورژانس این بیمارستان شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب افزود: قطعا بیمارستانی که با چنین عظمت و هزینه هایی که ساخته شده است وقتی پزشک عمومی در اورژانس خود نداشته باشد ارزش ندارد چراکه نبود پزشک در این بخش از بیمارستان باعث هدر رفتن بیت المال می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در خصوص حل این مشکل با رئیس فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار خواهیم کرد، افزود: با وجود اینکه مشکلاتی در جذبپزشک وجود دارد اما انتظار داریم فرماندار فهیم و مردمی که برای این شهرستان بسیار زحمت می کشد با مسئولان استانی در خصوص حل این مشکل مجدد گفتگو و پیگیر این موضوع  باشد.

انتهای پیام/ زیبائی