مراسم وحدت حوزه و دانشگاه با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های سراسر کشور، مسئولان شهرستان و جمعی از دانشجویان و طلاب در مسجد جامع حوزه علمیه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ربانی در این مراسم با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان وحدت و همکاری در بین تمام اقشار جامعه است، گفت: اگر همه بخواهیم و برای حل مشکلات اساسی کشور دست بر دست هم دهیم قطعا نتایج بسیار مثبتی حاصل می شود و از مشکلات عبور خواهم کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های سراسر کشور، وحدت دانشگاه و حوزه را موجب پیشرفت کشور دانست و گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب همین وحدت و همکاری دانشگاهیان و حوزویان موجب شد دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور در عرصه های مختلف حاصل شود.

وی افزود: امروز با توجه به افزایش فشارهای دشمنان خارجی و داخلی به انقلاب و نظام این وحودت و یکپارچگی می بایست مستحکم تر از هر زمانی شود و دانشجویان و طلاب با نشست های صمیمی و همکاری یکدیگر به فکر حل مشکلات کشور باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های سراسر کشور در پایان با تاکید بر اینکه در سراسر کشور بناب را شهر علم و حوزه می شناسند، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها و دانشگاه ها و حوزه علمیه بسیار قوی دارد، لذا انتظار داریم از این شهرستان اخبار خوبی در نتیجه همکاری دانشگاهیان و حوزویان شنیده شود.

گزارش تصویری