فرماندار بناب به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل با رئيس اداره راه داری و حمل و اعضای شرکت های باربری شهرستان دیدار کرد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی فرماندار بناب صبح امروز به مناسبت هفته حمل و نقل و باربری با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب، رئیس انجمن شرکت های جنوب استان، رئیس انجمن رانندگان کالای بناب و مسئولین شرکت های حمل و نقل بار و مسافر شهرستان در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای جلسه علی سلیمانی فرد فرا رسیدن ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان و آغاز هفته حمل و نقل و راهداری و همچنین اول دی روز راهدار به تمامی تلاشگران این حوزه  تبریک گفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب  آمار  و مشخصات شرکت های حمل و نقل بار و مسافر شهرستان، رانندگان حمل و نقل جاده ای و اطلاعات حوزه راهداری را تشریح نمود و گفت: شهرستان بناب یکی از قطب های اقتصادی استان و منطقه محسوب می شود و خوشبختانه حمل و نقل بار در این شهرستان به نحوه احسن درحال انجام است.

در ادامه این جلسه مختار سقزچی رئیس انجمن رانندگان کالای بناب ضمن تشکر از مهندس سلیمانی فرد و دکتر نژادخاتمی مسئول حمل و نقل اداره از تلاش برای رفع موانع حوزه حمل و نقل، از فعالیت تریلرهای ترانزیت ذیل توزیع بار عادلانه بناب و ایجاد شرکت سهامی با مشارکت رانندگان در این شهرستان خبر داد.

فرماندار بناب نیز در پایان این جلسه ضمن تبریک  به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل را به تمام تلاشگران این حوزه گفت:  از تمام مسئولان حوزه حمل و نقل شهرستان در خواست داریم  تلاش خود برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل و رانندگان بیشتر کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام / داود زیبائی