مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد بناب در اقدامی خداپسندانه 7 سری جهازیه را در حضور فرماندار بناب به زوج های نیازمند در شهرستان اهدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد که در طول سال کارهای خداپسندانه زیادی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان انجام می دهد ۷ سری جهازیه به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را به زوج های نیازمند واقعی اهدا کرد.

امین رفیعی در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از عملکر این مسجد گفت: از اینکه مرکز نیکوکاری این مسجد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه کارهای محرومیت زدایی به این خوبی را انجام می دهند بسیار خوشحالیم چراکه این اقلام به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه اوقاف دارای پتانسیل های بسیار زیادی در جهت کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی دارد، اظهار داشت: ظرفیت ها در این نهاد خدمات رسان بسیار بالا است و اگر همت بیشتری در این حوزه صورت بگیرد شاهد اقدامات بیشتر و گسترده تر محرومیت زدایی در شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است: مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد در سال جاری علاوه بر اهدای جهازیه کارهای خیر دیگر از قبیل اهدای پوشاک، تقسیم میوه شب یلدا و سایر اعیاد، تقسیم بسته های غذایی، پرداخت مستمری ماهیانه به ۵۰ نیازمند، پرداخت اجاره منزل، تهیه لوازم تحریر و غیره را در راستای محرومیت زایی در شهرستان انجام داده است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی