مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: تا زمانی که تفکر لیبرالی و غلط در کشور ما حاکم باشد، گرفتاری مردم حل نخواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام رستم ممی زاده ظهر امروز قبل از خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، در جمع مردم ولایتمدار بناب با اشاره به فتنه های برنامه ریزی شده و بلند مدت از سوی دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی، گفت: اولین فتنه ای که با حمایت دشمنان در سال ۷۸ در داخل کشور به راه انداختند حمله به کوی دانشگاه تهران بود که نوک حمله ها به سمت رهبری هدایت می شد اما مردم آگاه و با بصیرت بپا خواسته و جلوی پیشرفت توطئه دشمن را گرفتند.

وی فتنه سال ۸۸ را ادامه برنامه دشمن برای براندازی نظام عنوان کرد و گفت: غربزده های داخلی به بهانه تقلب در انتخابات آشوب بپا کردند، صحنه گردان فتنه ۸۸ همان کسانی بودند که زمانی در مسئولیت های سنگین نظام حضور داشته و خود مجری انتخابات بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در عین حال تصریح کرد: وقتی بر مردم مومن و متدین ایران روشن شد که تقلب به نوعی بهانه است و آنها با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند؛ در صحنه حاضر شدند و اجازه ندادند به مقدسات و عزاداری امام حسین(ع) لطمه ای وارد شود.

حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به تحسین مقام معظم رهبری از اقدام با بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه، افزود: بصیرت عاشورایی مردم بود که بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آشوبهای اخیر آبان ماه ۹۸، گفت: تا زمانی که تفکر لیبرالی و غلط در کشور ما حاکم باشد، گرفتاری مردم حل نخواهد شد، متاسفانه این تفکر در برخی مجموعه ها تسلط یافته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با بیان اینکه وضعیت اقتصاد امروز نتیجه اقتصاد برجامی است، گفت: مذاکره کردند تا مشکلات معیشتی مردم برطرف شود، نه تنها حل نشد بدتر هم شد.

وی در خاتمه با تاکید براینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، افزود: امروز کشور ما در اوج قدرت قرار گرفته است که دوست و دشمن به آن اقرار می کنند، دولت و مجلس اگر به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، توجه نکنند، مشکلات کشور حل نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ شهرام سلیمان زاده