صبح امروز با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسئول معاونت اجتماعی و فرهنگی فرمانداری بناب و مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری بناب، مرکز نیکوکاری دستهای سخاوت افتتاح شد.

به گزارش انعکاس بناب، این مرکز بنا به استقبال و همراهی گرم مردم بناب از کارهای خیرخواهانه انعکاس بناب در راستای محرومیت زدایی ایجاد شده و منبعد در چارچوب وظایف اصلی خود به صورت کاملا شفاف به محرومین جامعه خدمت رسانی خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب در حاشیه این افتتاح، با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در جامعه، گفت: با عنایت به اعتمادی که مردم نسبت به پایگاه خبری انعکاس بناب دارند، با پیشنهاد کمیته امداد استان این مرکز به صورت هیات عامل متشکل از ۶ عضو تاسیس و راه اندازی شد.

وی هدف از گسترش و ایجاد چنین مراکز را توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، کاهش نابرابریهای اجتماعی و رفع فقر و محرومیت دانست و گفت: برابر ابلاغ شماره ۱۱۲۷۱۰۰۲ برادر شهرام سلیمان زاده به عنوان رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری دستهای سخاوت بناب منصوب می شود که امیدواریم در وظیفه خطیر خود موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام/ش