عصر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور پر شور مردم و مسئولان شهرستان در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حاج شیح عبدالحمید باقری بنابی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در مقابل استکبار در کل منطقه شناخته می شد و برای حفظ امنیت کشور جان خود را همانند سایر شهدا هدیه داد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام سعی بر خدشه وارد کردن بر چهره اسلام واقعی دارند، اذعان داشت: آن ها داعش و سایر گروهای تروریستی را در این منطقه ایجاد کردند تا چهره اسلام را با کشت و کشتار و جنایت به سایر جهانیان، ترسناک نشان بدهند.

وی افزود: افرادی از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی با شجاعت هر چه تمام در مقابل این دسیسه ها ایستادگی و در زمانی بسیار کوتاه داعش را نابود کردند تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود و آن ها سرانجام به طرز ناجوانمردانه و وحشیانه ای این سرباز ولایت را ترور کردند.

گفتنی است: بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گزارش تصویری؛