عصر امروز مراسم گرامیداشت سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام رست ممی زاده در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد مقاومت در اکثر کشورهای اسلامی بود و ملت های منطقه وی را فردی مردمی و نماد مبارزه با تروریسم می شناختند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب  با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی موجب افزایش وحدت مسلمانان شده است، گفت: آمریکا فکر کرد که با شهادت این سردار جبهه مقاومت که مانع نفوذ آن ها در منطقه شده است را تضعیف می کند اما در واقعیت خلاف آن تفکر به وجود آمد و همه به یک تفکر و وحدت واحد که آن اخراج بیگانگان از این منطقه است، رسیده اند.

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر قهرمان جهان اسلام، گفت: همه ما ملت ایران نسبت به آمریکا بغض داریم و قطعا تا گرفتن انتقام سخت از پای نخواهیم نشست.
حجت السلام ممی زاده  با تاکید بر اینکه عده ای ترسو در داخل از این انتقام دلهره دارند، گفت: این لیبرال ها با تفکرات آمریکایی اگر ترس جنگ دارند بروند به جهنم، چرا که قطعا ما نه در داخل کشور بلکه خارج از مرزها از طریق جبهه مقاومت انتقام سختی خواهیم گرفت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب افزواد: متاسفانه برخی تفکرات لیبرالی بعد از شهادت سردار رشید اسلام همچنان به مذاکره با آمریکا تاکید دارند که باید این خیانتکاران بدانند ملت ایران اجازه نخواهد داد چنین اتفاقی بیفتد، به قول رهبر معظم انقلاب مذاکره نمی کنیم و جنگ هم نخواهد شد.
حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم، تاکید کرد: اگر قصد انتقام داریم باید افرادی را به مجلس بفرستیم که در مقابل شیاطینی چون آمریکا بایستند و آمریکا ستیز باشند.
وی در پایان با بیان اینکه آمریکا عرضه حمله به مواضع جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: آمریکایی ها با تروری که انجام داده اند به غلط کردن افتاده اند و هم اکنون آمریکا و اسرائیل از ترس انتقام به وحشت افتاده اند، این به برکت اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است، ما آنچنان قدرتی داریم که توانستیم امنیت کشور خود را فراتر از مرزها تامین کنیم و امروز هم عرضه آن را داریم که تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی