صبح امروز مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانش آموز شهید محمد امیری با حضور پر شور مردم و مسئولان در مسجد چهارده معصوم کوی لاله بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام رستم ممی زاده در حاشیه این مراسم با بیان اینکه آمریکا سعی بر گسترش شیطان پرستی در سراسر دنیا بخصوص کشورهای اسلامی را دارد، اظهار داشت: آن ها با نصب نمادهای شیطان در مناطق مختلف جهان سعی بر انحراف اعتقادات مردم دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن اصلی جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: آمریکا با تشکیل گروه های تروریستی مانند داعش در این منطقه سعی داشت چهره اسلام را خشن جلوه داده و مردم را از اسلام دور کند.

وی تصریح کرد: آمریکا جنایت های بسیار زیادی بر علیه بشریت انجام داده است که همین فشارهای سیاسی و تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران از جمله اقدامان ضد بشری آن ها محسوب می شود.

حجت اسلام ممی زاده با تاکید بر اینکه تنها هدف آمریکا از حضور در این منطقه غارت اموال ملت های اسلامی است، اذعان داشت: اینکه آن ها هزاران کیلومتر از کشور خود در این نقطه از جهان حضور پیدا کرده و پایگاه نظامی متعدد برپا کرده اند خود نشان دهنده اهداف شوم و ضد بشری آن ها است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه ملت و انقلاب ایران تمامی هستی خود را مدیون خون شهدا هستند، گفت: شهدایی امثال شهید سلیمانی برای صیانت از کشورش در خارج از مرزها با تروریست ها مبارزه کردند و در این راه بالاترین هستی خون یعنی جانش را به مردم و انقلاب هدیه دادند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی