دادستان بناب از وقوع قتل خانوادگی هولناک در بناب خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 8 ساعت به دام پلیس افتاد.

علیرضا دهقان ظهر امروز در گفتگو با انعکاس بناب، با اشاره به خبر قتل خانوادگی شامگاه روز یکشنبه در یکی از محلات بناب اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت هولناک دستور اعزام پلیس آگاهی و تشخیص هویت و پزشکی قانونی و بازپرس کشیک قتل و بررسی دقیق موضوع و شناسایی مرتکب یا مرتکبین صادر گردید.

دادستان بناب افزود: در بررسی صحنه مشخص شد که  قتل به وسیله سلاح گرم انجام شده  و در نتیجه این جنایت هر چهار نفر اعضای خانواده (زن و شوهر و دو فرزند ، پسر حدودا ۱۳ ساله و دختر ۲۰ ساله ) هر کدام با یک گلوله به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه  قاتل در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد، گفت: متهم پس از جنایت هولناک خود سعی در صحنه سازی داشت که موفق به انجام این کار نشده که سرانجام با تحقیقات فنی و تلاش مامورین، متهم فورا شناسایی و در حین فرار در یکی از شهرهای استان کردستان دستگیر و به بناب منتقل شد.

دادستان بناب در پایان با بیان اینکه پرونده مقدماتی برای این متهم تشکیل شده است، تصریح کرد: از این فرد در حین دستگیری  یک قبضه کلت کمری به همراه مقداری طلا جات کشف گردید.

گفتنی است: در فضای مجازی خبری مبنی به اینکه داماد این خانواده مرتکب این قتل شده بود کاملا کذب بوده و توسط مسئولان شهرستان رد شده است و همچنین در تحقیقات انجام شده از قاتل مشخص شد وی یکی از اقوام مادری این خانواده بوده است.