صبح امروز دوره سواد رسانه ای و توانمند سازی فعالان فضای مجازی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب و اساتید فضای مجازی استان در بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در ابتدای این مراسم با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، اظهار داشت: امروز فضای مجازی همانند میدان جنگ است و در این میدان دشمنان جوانان انقلاب را هدف قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه دشمنان در ۴۱ سال اخیر در عرصه های نظامی اقتصادی و سیاسی هر گونه فشاری را بر این کشور وارد کرده اند، تصریح کرد: آنها در تمام این هجوم ها شکست خورده اند و حالا سعی دارند از طریق فضای مجازی بر اعتقاد ها و باور های مردم ضربه بزنند که در این راه سرمایه گذاری های کلانی کرده اند.

وی افزود: رئیس جمهور وقت آمریکا همان ترامپ قمار باز که ابتدای کار خود سعی بر براندازی انقلاب اسلامی را داشت امروز به این نتیجه رسیده است که توان این کار را ندارد و تمام تلاش خود را می کند که حداقل این انقلاب را مهار و یا تضعیف کند.

سرهنگ دوستی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی گفت: آنها خود، داعش را به وجود آوردند تا وضعیت عراق و منطقه را نا امن کنند و از این طریق سرمایه ها و به خصوص نفت منطقه را غارت کنند اما سردار سلیمانی با نابودی داعش نقشه های آنها را نقش بر آب کرد و آنها نیز به طرز بزدلانه ای این مبارز انقلابی و اسلامی را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم و مسئولان می بایست این ایام را همانند سال های گذشته گرامی بدارند و تمام دستاورد های ۴۱ سال اخیر را به نمایش بگذارند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج سپاه عاشورا  در ادامه این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر در انحصار تبلیغات دشمنان بر علیه انقلاب و نظام قرار داریم گفت: شکل و برنامه های رسانه های دشمنان کاملا جنگی و بر علیه این کشور است لذا می بایست در مقابل این تهاجم آمادگی کاملی داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب گفت: رهبر بارها بر این نکته تاکید کرده اند که گام دوم انقلاب زمانی برداشته خواهد شد که حصار تبلیغات دشمنان شکسته  شود.

غلامرضا سیفی در پایان با بیان اینکه دشمنان انقلاب به خصوص آمریکا و رژیم عربستان سرمایه گزاری های کلانی بر علیه ایران در فضای مجازی کرده اند، گفت: ما درمقابل این تهاجم به خوبی ایفای نقش نکرده ایم اما جوانان می بایست با هدفمند کردن فعالیت خود در فضای مجازی به مقابله با این تهاجم ها بروند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از فعالان فضای مجازی شهرستان بناب در عرصه های مختلف تقدیر و قدردانی شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی